26 Mart 2007 Pazartesi

Wegener neden olur?


Wegener hastalığının oluşma, gelişme ve hastalık dönemi olmak üzere 3 aşamada gerçekleştiği düşünülmektedir. Birinci aşamanın nasıl başladığı, nasıl ilerlediği, kalıtsal mı yoksa etkiyle mi olacağı konusunda çeşitli tartışmalar sürmektedir.

Wegener hastalığı herhangi bir yaşta ortaya çıkabilir erkeklerde kadınlara oranla 2 kez daha sık görülür. Sebebi bilinmeyen bir hastalıktır. Enfeksiyona benzemekle beraber herhangi bir mikrop tarafından ortaya çıkarıldığı gösterilememiştir. En son olarak sebebi henüz belirlenemeyen bir alerjik reaksiyon tarafından tetiklendiği düşünülmektedir.

2 yorum:

  1. Allah acil şifa versin. Hayatta hiç bir zaman umutsuz olmayın. Saniyeler içinde bile her şey değişebilir. Bence hem tedavinizi yapın. Hemde kendinizi düşüncelerinizle iyileştirebileceğinize inanın. Unutmayın ki , hastalıkların asıl sebebi vucudumumuzu dinlememiz. Şimdi bence onunla konuşun ve iyileştiriniz kendinizi... Hiç bir zaman moralinizi bozmayın ve mucizelere inanın

    YanıtlaSil
  2. Selam once gecms olsun ben de wegener hastasiyim 1998 den beridir tedavi goruyorum. Bazen gelir. Bazen hic gelmez unutursunuz hasda oldunuzu ama .en onemlisi. Ayse gir hanimin dedikleri. Ben hastaligi onemsedim ama hic usdune gitmedim.cook agir hastada oldum ama hicbir zaman.moralimi bozmadim birde fazla arastirmayin derim su da oluyomus buda oluyomus moralinizi bozmasina izin vermeyin en onemlisi Allah neyi takdir etmisse oo en azindan inancim. Hastalik uzerine olene sehit sevabi verilicegii bazen insanda degisik hal bile veriyor saygilarimla

    YanıtlaSil